Darklight @ 2013.05.28. 02:24
Biztos én öregedtem már ki az efféle mókákból de valahogy engem sem fogott meg. Az első 1-2 órában úgy éreztem magam mint valami múzeumban; elém toltak egy csomó látnivalót de akció minimális, csak a fel-alá járkálás a városban. Vevő vagyok az olyan játékokra ahol van történet is, de azért alapvetően egy fps játékban az ember lövöldözni akar, nem pedig naphosszat tengerpartokon meg vurstlikban lófrálni. Sejtem, hogy a sztorit alapozták ezekkel az elemekkel, de a türelmem már nem tartott odáig, hogy ezt kivárjam...
@ 2013.05.27. 18:19
Dalton próbáld ki a Bioshock első részét ha van időd meg kedved, kicsit más mint az Infinite.
Dalton @ 2013.05.27. 17:11
Én is sok jót hallottam erről a játékról, ezért belenéztem egy végigjátszásba a YouTube-on. Az első félórában egyfolytában az államat keresgéltem a padlón ("húbazmegilyennincs!"). Ez pontosan addig tartott, amíg a polgári lakosság egy szempillantás alatt eltűnt (hová?), a játék meg átváltott egy lövöldözős őrületbe, ahol egy szál bézbólütővel felszerelt rendőröket kellett a tisztelt játékosnak pisztollyal és géppisztollyal halomra lőnie. A gyönyörűen megrajzolt épületek meg egyszerű golyófogókká degradálódtak.

Nem ismertem eddig a Bioshock sorozatot, és először azt gondoltam, hogy egy Fallout New Vegas jellegű rpg lesz, ahol jókat lehet kalandozni egy csodálatosan kidolgozott világban, ami hasonlít a száz évvel ezelőtti Amerikához, de mégis más. Ehhez képest a játékmenet annyira lineáris, hogy nyilakkal mutatják a követendő irányt, ha a játékos esetleg elfelejtené. A sztori biztos érdekes (csak az elejét láttam), a Bioshock: Infinite meg egy kiváló interaktív mozi, de nem fogok a kedvéért gépet fejleszteni. Ez van.
@ 2013.05.27. 16:06
Sajnálom hogy ennek a játéknak is a Bioshock címet adták. Hiába lehet többféle módon fejleszteni a karaktert, a játék rövidebbnek és unalmasabbnak tűnik mint az egy, vagy a kettő.
A tipikus konzol-érából származó, eredetileg spórolásból a játékba épített ostobaságok, mint a checkpoint-ok, vagy hogy összesen kétféle fegyvered lehet, csak tovább rontják ezt az érzést.
A játék csak addig hihető, amíg el nem kezdesz gondolkodni. Például hogy a felhők felett, ahol sokkal nagyobb a légmozgás (értsd huzat van), miért van mindenhol állandóan füst, vagy köd? Miért játszanak öltönybe öltözve a kisgyerekek a tűzcsapból kiáramló vízzel? Miért van minden elmosódva tíz-húsz méter után, mintha a karakter rövidlátó lenne? Miért olyanok az emberek mint a mozgó szobrok, mintha felvételek lennének? Az interaktivitás döbbenetesen hiányzik egy ilyen nyüzsgő városban.
Nem tudom, hogy csak a normál mód miatt, vagy valami bug, de néha a harci jelenet megkezdése előtt az ellenfelek elmentek mellettem, két-három másodperc kellett mire rájöttek hogy meg kellene támadniuk.
Elizabeth karaktere elsőre ötletesnek tűnik, de viselkedése hamar unalmassá válik, viselkedése gépies, mechanikus. És persze állandóan előre akar futni, gyakran akadályozva a játékos karaktert ac mozgásban.
A történet nem rossz, a megvalósítás viszont középszerű a Bioshock előző részeihez képest.
Lehet hogy szebb mint az előző kettő, tekintve hogy a textúrák és az effektek szebbek, de csak annyira amennyire a technika fejlődött, semmi eget verő, az engine talán eggyel nagyobb Unreal motor, talán a régi, nem tudom. Mivel Unreal engine, túl jó már nem lehet.
Alfdam @ 2013.05.27. 12:43
@Attila

Tényleg beleférhetett volna annyi, hogy kulcspontokon Igen-Nem döntéseket lehet hozni és van három befejezése. Szerintem pont, hogy ezek hiánya miatt nem túlságosan újrajátszható, mert maga a gameplay nem egy hűde.
Attila @ 2013.05.27. 12:35
VIC:

Pont ezért írtam a játékról, mert amikor megjelent, jobbra-balra jöttek róla 10/10 értékelések, miközben a cucc nem hibátlan és nem biztos, hogy bejön mindenkinek.

Ha kicsit is bele tudsz merülni a sztoriba, akkor maradantó az élmény, főleg, ha figyelsz. Ha többféle befejezést akarsz, vagy a technikás lövöldözéseket komálod, akkor nem biztos, hogy annyira tetszeni fog.

Elég sokat filóztam azon, nem lett volna-e jobb, ha inkább rpg-sebb irányba indulnak el a készítők, több interakcióval az npc-kkel meg ilyesmi, de akkor nem tudták volna ennyire feszesre meghúzni az sztorit...
VIC @ 2013.05.27. 10:27
Szóval nem System Shock 2 kategória.
VIC @ 2013.05.27. 10:25
Persze, nem akarok senkit lebeszélni, de a túlzó várakozástól is óvnék mindenkit.
Alfdam @ 2013.05.27. 09:25

(magyarán: levitték a konzolosok színvonalára a játékot).

Ne már. :D

A sztori miatt megéri végijtászani, mindenkinek ajánlom. A lövöldözés része tud repetetív lenni, és a világ sem olyan jó, mint a Bioshock-ban (az jobban össze volt kalapálva), de a sztori odavágja.
strato @ 2013.05.27. 09:10
Amíg lesz single player résszel kiadott újabb CoD rókabőr, addig mindig lesz railshooter is. ;)