Brolly @ 2013.10.05. 21:12

Én vagyok az egyetlen, akinek a Ryan közlegény megmentése ugrott be a videóról? És hogy ez milyen idiótán fest ókori római környezetben? :broaf:



Szerintem mindenki így van ezzel, legalábbis aki látta a filmet. :)
Petrus @ 2013.07.31. 18:11
Pedig ez tök hangulatosan néz ki - mint film. És mivel ma elindult a Weird Wars - Rome Kickstarter is, én máris akarnék játszani egy "Rianus legionárius megmentése" mini-kampányt. Minden vicc nélkül.
Morak @ 2013.07.31. 09:46
Sok a mellébeszélés.
Már a Crytek részéről. Egyszerűen álljanak ki és mondják meg a frankót!

Nekem nem tetszett az, hogy igazából QTE játékot kapunk TPS ütömvágomnak álcázva. Annak is megvan a létjogosultsága, csak nem szabad túlzásba vinni. Inkább legyen benne több kombó, valami fejlődési rendszer amik ötvözete előhozhat QTE kivégzéseket, de a demo videó alapján lényegében mindegy mit csinálunk úgy is QTE lesz a vége az pedig "booooooooooooooooooooooooooooooooooooooring". :)
strato @ 2013.07.30. 07:42
Ja, van még egy videó, ami érintőlegesen ide kapcsolódik:



A játék review-i is megérnek egy misét. ;)
SlyZero @ 2013.07.30. 07:35
Én vagyok az egyetlen, akinek a Ryan közlegény megmentése ugrott be a videóról? És hogy ez milyen idiótán fest ókori római környezetben? :broaf:
kabal @ 2013.07.30. 05:56

Eleve nem értem minek ilyen konzolos ostobaságokat beletenni egy Crytek játékba, mint a qte, persze azon kívül, hogy a konzolosoknak is dobjanak egy csontot. Szomorú, hogy divat lett mostanában ilyen megoldásokkal (is) elbutítani játékokat.


Ugye tudod, hogy az első QTE-t használó játék a játéktermi és számítógépes Dragons Lair volt, 1980-ban? Ugye tudod, hogy a klasszikus Amiga/PC kalandjátékok rogyásig voltak QTE-vel, évekkel az első konzolos QTE előtt? (Dehogy tudod.)
A Crytek játékokból (csakúgy, mint minden másból) tízszer annyi fogyott konzolra, mint PC-re. Ha annak a pár millió konzolosnak "nem dobnának egy-két csontot", attól a pár százezer PC-s eladástól nyugodtan bezárhatnák a boltot.

"Megértem, hogy a konzolokon korlátozott erőforrások állnak rendelkezésre a PC-hez képest, ezért spórolni keli olyen megoldásokkal, mint a checkpoint-ok, vagy a fegyverek limitált száma, de ez a kontroller miatt beletett ostobaság tényleg feszegeti a lécet."


Gondolom, nem néztél utána sem a PS4, sem az Xbox One technikai adatainak. Olyan dolgokat tudnak, amiket az AMD és az Nvidia nyilatkozatai szerint jelenleg még nem tudnak implementálni a PC-s architektúrákba. Persze, egy-két év múlva lenyomják őket a PC-k, de most a két új konzol minden, csak nem "korlátozott".
A checkpoint konzolos (eredetileg arcade) találmány. PC-n van quicksave.
Mi köze a fegyverek számának az erőforrásokhoz? Nem a RAM-ban tárolja őket a gép, hanem a lemezen.
Mint már említettem, a "nyomogasd gyorsan a szóközt, hogy átugord a szakadékot" megoldások jóval megelőzték a kontrollereket.

Fel kéne már ébredni, 2013 van! A konzolok nem az óvodás hülyegyerekek rétegjátékai, hanem a videojáték-ipar iránymutatói. Lehet azzal példálózni, hány PC van és hány konzol, de ez a piac számára érdektelen. A kiadókat csak az eladott példányszámok érdeklik, abban pedig bármelyik konzolos verzió lenyomja a PC-s portot. Ha valaki a WoW vagy a Diablo III példájával jönne, azok bizony cseppek egy végtelen tengerben.

Kép
Godfrid @ 2013.07.30. 04:04
Szép és látványos játék. Valami fantasynak jobban elmenne. A játék meg teljesen élvezhetetlennek tűnik, gyakorlatilag a video alapján végig lescriptelt harcok lesznek, ami nem túl izgalmas.
És arra nagyon kíváncsi vagyok hogy a címben a Rise-ot miért Ryse-nak írták? Az y még csak nem is része alapból a latin abc-nek, jobbára görögből átvett szavakban használják. Vagy én nem tudok valamit, vagy a fejlesztők készítenek teljesen tájékozatlanul egy játékot?
szerk.: Áh, utánanézve látom hogy valóban egy fantasy játékról van szó. Ez mondjuk nem felmentés az egysíkúnak ígérkező játékmenet alól.
@ 2013.07.30. 02:58
Eleve nem értem minek ilyen konzolos ostobaságokat beletenni egy Crytek játékba, mint a qte, persze azon kívül, hogy a konzolosoknak is dobjanak egy csontot.
Szomorú, hogy divat lett mostanában ilyen megoldásokkal (is) elbutítani játékokat.
Megértem, hogy a konzolokon korlátozott erőforrások állnak rendelkezésre a PC-hez képest, ezért spórolni keli olyen megoldásokkal, mint a checkpoint-ok, vagy a fegyverek limitált száma, de ez a kontroller miatt beletett ostobaság tényleg feszegeti a lécet.
És persze amikor számon meri kérni valaki, megint süketelnek.
Néhány kiadó már megtalálta a megoldást a "rakoncátlankodó" ujságírókra, le kell őket kenyerezni, vagy a kiadó embereit kell a metacritic manipulálására állítani.
strato @ 2013.07.29. 23:52
A Behind the Scenes videó alapján egy történetet akarnak elmesélni:



Persze a QTE-ket és a fölösleges erőszakot inkább meg kellene hagyni Kratosnak. :)
Ja, meg Larának. :D