Orastes @ 2013.12.03. 09:52
A játék grafikáját látva (aminél pár C64-játék grafikája is jobbnak tűnik, meg a korai PC-s játékoké is) azt mondtam, hogy ez engem egyszerűen nem érdekel, bármennyire tele is van pakolva fantasztikus ötletekkel. Ha már régi (1984-es) játék felújítása:

Ez '94-es :bezzeg:
kabal @ 2013.12.03. 00:56
A nehézséggel semmi baj, csak én vagyok kevés hozzá. A Rogue Legacy-t azért végigtoltam, de ahhoz csak az kellett, hogy rengeteg aranyat gyűjtve felépítsem a kastélyomat, és kifogjak egy kevésbé szívatós random térképet.

Az ál-retrot a századik ilyen stílusú játék után már erőltetettnek tartom. Van, ahol kiválóan sikerült (pl. Hotline Miami, Organ Trail), és van, ahol "csakazértis" 16 szín és chiptune a default, mert az poén. Hogy a játék stílusa, felépítése abszolút nem indokolja ezeket, az nem számít. Meg tudnák csinálni szépen rajzolt grafikával és normális zenével is, de akkor nem lenne trendi. Amikor pedig az irányítást/interfészt is visszabutítják a 80-as évek szintjére, tüzet tudnék okádni.
Urban @ 2013.12.02. 13:56
Nem akarok mogorva huszonévesnek (:D) tűnni, de nem az a sztereotípia, hogy a mai érintőképernyős, instant success játékvilágban már igazi reflexek sem kellenek?

& minden kötözködés nélkül, csak érdekel a személyes vélemény: az ál-retroval mi a baj?
kabal @ 2013.12.02. 09:20
Ha olyan reflexeim lennének, mint egy tizenévesnek, és ha nem kapnék kiütést az ál-retro stílustól, dobnék rá egy tízest.