Mosomedve @ 2013.12.10. 23:14
Urban:
az sr 2 rendszer első kiegje a companion kiegészítő alternativ kampányokkal, humorral és pont alapú szabály rendszerrel
azóta kijött 3 szabályrendszer.
az sr 5 full wireless(túlságosan is, igazából ijesztő és reális jövőképet fest)

magyarországon megmaradt az sr 3 gyakorlatilag nem sokan tértek rá az sr 4-5 re. Gondolom idősebben nehezebben vált az ember.
Ynas_Midgard @ 2013.12.10. 21:35


Érdekes, mert bár a Shadowrun rendszerét nagyon nem bírtam, a mission-based koncepciója mindig is bejött (és az első játék, amit meséltem, szintén egy SR mission volt).

Egy az egyben átvihető rá a Torchbearer szisztéma, nem?

Hm, ezen még nem gondolkodtam. Szerintem igen, bár a Mouse Guard egyszerűbb két fázisa is elégséges lehet.
Urban @ 2013.12.10. 21:08

az sr 2 rendszer első kiegje a companion kiegészítő alternativ kampányokkal, humorral és pont alapú szabály rendszerrel

Lehet, hogy félreértettél, engem elsősorban az első kiadásos, "vissza a gyökerekhez" irányvonal érdekelne. Ebben tudsz segíteni?

Érdekes, mert bár a Shadowrun rendszerét nagyon nem bírtam, a mission-based koncepciója mindig is bejött (és az első játék, amit meséltem, szintén egy SR mission volt).

Egy az egyben átvihető rá a Torchbearer szisztéma, nem?
Mosomedve @ 2013.12.10. 20:54
Urban:
az sr 2 rendszer első kiegje a companion kiegészítő alternativ kampányokkal, humorral és pont alapú szabály rendszerrel
azóta kijött 3 szabályrendszer.
az sr 5 full wireless(túlságosan is, igazából ijesztő és reális jövőképet fest)

magyarországon megmaradt az sr 3 gyakorlatilag nem sokan tértek rá az sr 4-5 re. Gondolom idősebben nehezebben vált az ember.
Ynas_Midgard @ 2013.12.10. 20:09
Érdekes, mert bár a Shadowrun rendszerét nagyon nem bírtam, a mission-based koncepciója mindig is bejött (és az első játék, amit meséltem, szintén egy SR mission volt).
Urban @ 2013.12.10. 19:42

Kicsit leragadtatok a 80-as években, amiről ti beszáltek az Sr-2.
Az Sr első kiegészítője már bemutatta a nem árnyvadász csspatok koncepcióját(ami szörnyen elcsépelt az igaz), illetve 10 éve felzárkózott az egész rendszer a modern világhoz.
Mi játszottunk már maffiózókkal, rendőrökkel, utcai suttyókkal, különleges egységgel.
Nem szokás céghez betörni

Jó erről hallani, bár a széleskörű elterjedéséről vannak kételyeim.
Ismersz valami olyan közösséget a neten, amelyik ilyen Sr-2 előtti vonalat visz?
Mosomedve @ 2013.12.10. 19:37
Kicsit leragadtatok a 80-as években, amiről ti beszáltek az Sr-2.
Az Sr első kiegészítője már bemutatta a nem árnyvadász csspatok koncepcióját(ami szörnyen elcsépelt az igaz), illetve 10 éve felzárkózott az egész rendszer a modern világhoz.
Mi játszottunk már maffiózókkal, rendőrökkel, utcai suttyókkal, különleges egységgel.
Nem szokás céghez betörni
Urban @ 2013.12.10. 01:44

Igen szomorú, hogy az egyik legtöbb lehetőséget és stílust felvonultató RPG játékosai az esetek többségében még mindig "cégekhez törünk be, lelőjük, tűzlabdát nekik, meglógunk" stílusú kalandokat élnek át. Sajnos a háttérirodalom sem távolodott el ezektől kellőképpen.
Egy barátom felesége mesél egy nagyon jó SR kampányt a gyerekeinek és azok barátainak. Egy Maugli módjára a vadonban felnőtt tizenéves sámán páros városi kalandjai, akiket az urbánus alvilágban cseperedett utcakölykök segítenek a küldetésükben. Se belezés, se robbantgatás, csak kalandozás és rácsodálkozás a kétféle világra. Vérzik a szívem, hogy nem szállhatok be hozzájuk.

Hu kabal, ez nagyon jól hangzik! Amúgy van egy olyan érzésem, hogy a céges-átverős szkenárióval is csak annyi a baj, hogy kiüresedett és önmaga paródiájává vált. Újra meg kéne tölteni színnel meg tartalommal! A D&D-nek is megvolt a maga "vissza a gyökerekhez" mozgalma, talán a Shadowrunnak is, nem? Tud erről valaki valamit?

Amikor megpróbálom újra friss szemmel, a rárakódott megszokások nélkül nézni az alapjátékot, nekem a következők tetszenek benne:Ami nem tetszik: minden más. Az egész megvalósítás, különösen a későbbi túlbonyolító kiadások, meg a kiadott hivatalos csőkalandok :(

Szívesen lehántanám az egészet és újraépíteném más hasonszőrű lelkesedőkkel!
kabal @ 2013.12.10. 01:12

Ez a Shadowrun tanácsadás szerintem kriminális lett, de legalább sikerrel fogalmaztatta meg velem, miért vagyok alapvetően csalódott a Shadowrun kiváló koncepciójának megvalósításában.


Igen szomorú, hogy az egyik legtöbb lehetőséget és stílust felvonultató RPG játékosai az esetek többségében még mindig "cégekhez törünk be, lelőjük, tűzlabdát nekik, meglógunk" stílusú kalandokat élnek át. Sajnos a háttérirodalom sem távolodott el ezektől kellőképpen.
Egy barátom felesége mesél egy nagyon jó SR kampányt a gyerekeinek és azok barátainak. Egy Maugli módjára a vadonban felnőtt tizenéves sámán páros városi kalandjai, akiket az urbánus alvilágban cseperedett utcakölykök segítenek a küldetésükben. Se belezés, se robbantgatás, csak kalandozás és rácsodálkozás a kétféle világra. Vérzik a szívem, hogy nem szállhatok be hozzájuk.
Urban @ 2013.12.09. 12:57
Ez a Shadowrun tanácsadás szerintem kriminális lett, de legalább sikerrel fogalmaztatta meg velem, miért vagyok alapvetően csalódott a Shadowrun kiváló koncepciójának megvalósításában.