janosch @ 2013.12.26. 21:06
Marvel Classic volt a terv de sajnos nem valósult meg.

D&D 4-et játszottam még az évben ami új volt számomra.
Jakirte_Jak_Cyr @ 2013.12.24. 11:38
Én csendben megbújok, mivel nem kísérletező hajlam lévén egyetlen olyan játékkal játszottam csak, ami új volt: A ködszerzet-szerepjáték.
Mentségemre szolgáljon, kanyarintottam egy hosszabb ismertetőt is.
http://lfg.hu/60680/ismerteto/kodszerzet-szerepjatek/
Pett-moondevil @ 2013.12.24. 01:36
D&D Next (béta): nem meglepő módon ez a D&D változat sem az én játékom. Ha esetleg valami csoda folytán kezdőbarát lesz a megjelenésekor, akkor viszont ennek ellenére kap egy piros pontot tőlem.

Monsterhearts: egy alkalom alapján nem rossz-nem rossz. Fontos, hogy mindenkinek legyen köze a műfajhoz és a játékvezető értse a szabályokat és a műfajt. Az AW szabályait néha tényleg jobban elmagyarázza.

Swords Without Master (The City of Fire and Coin): kiváló, megbízható, jól alakítható más zsánerekhez. Aktuális favorit.

The Quiet Year: sajnos sosem volt katartikus, de minden esetben szórakoztató.

The Sundered Land: vegyes élmények -- a Doomed Pilgrim nagyon tetszik, viszont a másik alapjátékának számító Caravan Guards számomra nagyon nehéz, a többit pedig még nem próbáltam.

Valiant Girls: egyszer játszottam és nem állt össze. További próbálkozásokra vár.

Burning Empires: ez a játék az én agyamnak végtelenül bonyolult. Két klónt rendeltem magamnak, hogy segítsenek játszani.
Urban @ 2013.12.22. 19:34
Nekem 2013 rengeteg új játékélményt tartogatott. Itt most csak a nem saját játékokat írom le:

ApróságokPótlásÚj(szerű)
xsipix @ 2013.12.22. 13:28
király ez a kép amúgy, szerencsés lehet aki ezzel a gyűjteménnyel rendelkezik :D
Sentinel @ 2013.12.22. 11:18
Numenera:elolvasás után úgy döntöttünk a csapattal, hogy egy próbajátékot sem ér meg, pedig sokat vártunk tőle... Meséltem párszor Worluk világán és részt vettem pár Cthulhu Dark Age játékban. Radivojnak hála a két ünnep között csinálunk egy Greyhawk csapatot.
Xever @ 2013.12.22. 03:05
Nobilis: 5 ember 4 teljes napon át braistormingolt, asztalt csapkodva üvöltött és definiálta a valóságot, csak azért, hogy tényleges játékig el nem jutva levonja a következtetést. A játék zseniális, lenyűgöző, magával ragadó és valahogy biztosan lehet játszani is de nekünk nem sikerült rájönni, hogy hogyan.

És így a végére kipróbálásra került a Helvéczia is.
Masterposi @ 2013.12.21. 22:28
Idén sajna nagyon keveset szerepezhettem. Az egyetlen, amit számomra újként ki tudtam próbálni az a Savage Worlds volt. Nem vagyok egyedül a véleményemmel, hogy ez egy nagyon jól kitalált univerzális játékrendszer.
PsyZed @ 2013.12.21. 19:15
Bár az idén megfogadtam, hogy többet szerepjátékozunk a csapattal, ez annyira nem jött össze, pláne a legújabb munkahely miatt, de azért egy játékra csak összehoztam a régi brigádot, hogy játszunk egy Iron Kingdoms RPG-t a legújabb Privateer Press kiadásban, mondhatom nagyon tetszett a steampunk világ, annyira, hogy egyenesen visszalökött a tabletop Warmachine/Hordes irányba, mert a szabályrendszer teljesen ugyanaz.
Jövőre tervben van persze a ChtuluTech alapkönyv felavatása is, bár nem tudom, hogy munka mellett hogyan lesz rá időnk.
Orastes @ 2013.12.21. 18:23
Marvin, nem a játékkal volt a baj ( bár a rendszere nekem kicsit túl minimalista és szabados) az a játékalkalom rendben volt, egyszerűen pocsék a névmemórám, a Helvécza-játékban is mindig nézegetem a karakterlapot. Igaz, viszonylag gyakran hullanak el karakterek.