Cthulhu @ 2014.12.04. 12:38

Koncepció:

Nekem alapvetően tetszene, de az önellentmondások teljesen hazavágják. Tehát elvileg a játék valamilyen külső entitások által szimpatikusnak talált fantasztikus hősökről, szörnyekről és egyebekről szólna... Vagy mégsem, mert konkrét, ismert fikcionális alakokat nem lehet játszani. Akkor pontosan kiket lehet? Kik és mik a játékos karakterek? És pontosan hogyan kényszerítik őket az élethalál harcra? 

 

Tálalás:

A külcsíny nagyon szegényes és a szövegen is lehetne csiszolni. Utóbbi talán nem annyira vészes, de azért ráférne egy alapos szerkesztői átnézés. Egészében véve a sivár külalak semmilyen ingert nem ébresztett bennem hogy kipróbáljam a játékot. Pedig a koncepció szerintem izgalmas lehetne – ha nem rontanák el az önellentmondások.

 

Szabályok:

Tudom hogy egy mikrojátéknál nem igazán van lehetőség bonyolultabb szabályokra, de ennél azért valamivel összetetteb, kiforrottabb rendszert is lehetett volna barkácsolni, vagy találni alá. Nem igazán tudnám megmondani hogy pontosan miért, de esetlennek és túl darabosnak érzem a rendszert. Meg merem kockáztatni, hogy ha a kockadobásokat kivennénk, a játékmenet lényegében nem nagyon változna.

 

Összbenyomás:

Szerintem jelen formájában a játék totál csőd – egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy tényleg jól tudna működni. Ugyanakkor szerintem akadnak benne érdekes ötletcsírák, érdemes lenne azokat kimenteni és esetleg újra próbálkozni.

Xellos @ 2014.12.04. 08:46

Kicsit furcsa nekem. Az alapötlet nekem tetszik.  A szöveg egész jó. Viszont ami a szabályokat illeti...

 

Néhány dolog nagyon szájba van rágva. Ez annyira még nem nagy probléma. Néhány megkötés viszont kifejezetten furcsa (4 végtag? 100-290 centi? Magyarország?)

 

A szabályrendszer előny-hátrány része sejtem én, hogy a mesélőre/játékosra van bízva. De pl. ahhoz képest, hogy mennyire ki van emelve, hogy ilyet ne kérjenek a karakterek meg hogy legyenek egyensúlyban, szerintem egy fél mondatot az is megért volna, hogy ezeknek a játéktechnikai részét a játékos és mesélő együtt alkotják meg, ha kell.

 

Hasonlóan a próbák is elég egyszerűek. Nyilván kis józan ésszel lehet finomítani rajta, ahol szükséges, de furcsa, hogy így ha nem teljesen irreális valami ("Kehessel megverem Hulkot") akkor 50%-om van rá, és kész.

 

Summa summárum, kis nyesés itt, kis toldozás-foltozás ott és meg fog érni egy próbát. Lehet visszatérek rá, mert meggondolom magamat, de per pillanat nem jelölöm.

Orastes @ 2014.12.01. 21:26
Nagyon ötletes, és eléggé szabad is. :cool:
[JELOLOM]
Baka @ 2014.12.01. 16:21

A hasonlóság a Fate/ Stay Night univerzummal minden bizonnyal a véletlen műve.

bbface @ 2014.12.01. 09:18
Eléggé lóg a levegőben. Unalmas földrajzórák alatt a hátsó padban játszható, de nem hiszem, hogy szentelnék neki egy délutánt.
auer @ 2014.12.01. 08:32
Jó próbálkozás de van rajta még mit finomítani.
Ami bejött:
- jópofa alapötlet

Ami nem jött be:
- miért nem lehet már létező fiktív hős? (azért mert nem publikált saját könyvre épül, csak a szerzőt érinti (érthető okokból) de a többiektől kár elvenni az esélyt
- a kaland Mo-on indul. Miért? Miért nem jó bárhol máshol? Ehhez kapcsolódóan ha már a Földön van a "viadal" akkor ne tegyünk be utalást távoli űrbázisokra.
- Mire jók mechanikailag az erősségek, gyengeségek? (mivel a dobásban nem jelennek meg)
- Hogy sérülnek, halnak meg a játékosok? Emellett lehetett volna pár tipp az ellenfelekre is.
- Jelen állásban nem látok annyi fantáziát hogy 6-8-10 alkalmat bárki játsszon vele hogy epikus zárást kapjon.

Összességében jó szárnybontogatás, de kevés. Egy próbajáték kellett volna vele akkor pár kérdés tisztázva lenne, de így nem jelölöm.