strato @ 2018.06.22. 07:04
Most ingyen adják a Shadowrun Returnst a Humble Store-ban:
https://www.humblebundle.com/store/shadowrun-returns-deluxe
Blob @ 2015.02.19. 05:52

Lehet én találtam bele a közepébe fizikai adeptussal? Én voltam a csapat felderítő tankja és közelharcosa. Ha vittem Gloryt is, akkor ketten ütöttük a népet, bár voltak helyzetek, amikor inkább pisztolyt használt. Mivel én mást nem fejlesztettem, a végére a lövési esélyeim ilyen 8% körülire estek, szóval ez nálam teljesen kiesett, cserébe, ha felnyomtam a buffokat, pár körig alig sebződtem. Közelről meg akkorát ütöttem, mint lórúgás. De sosem éreztem azt, hogy bárki is felesleges lenne a csapatomban. Még a kutyát is vittem magamal valamelyik küldetésre, mert viccesnek tűnt. Az egyetlen problémám az volt, hogy a végén mindenképpen vinnem kellett mágiahasználót, mert a világ összes medkitje nem lett volna elég. Így is elfogyott az összes, pedig annyit vettem, hogy mindenki tele volt vele. :D

 

én még a director's cut előtt nyomtam adeptussal, rettenetesen gyenge volt.

Selmo @ 2015.02.18. 14:56

Lehet én találtam bele a közepébe fizikai adeptussal? Én voltam a csapat felderítő tankja és közelharcosa. Ha vittem Gloryt is, akkor ketten ütöttük a népet, bár voltak helyzetek, amikor inkább pisztolyt használt. Mivel én mást nem fejlesztettem, a végére a lövési esélyeim ilyen 8% körülire estek, szóval ez nálam teljesen kiesett, cserébe, ha felnyomtam a buffokat, pár körig alig sebződtem. Közelről meg akkorát ütöttem, mint lórúgás. De sosem éreztem azt, hogy bárki is felesleges lenne a csapatomban. Még a kutyát is vittem magamal valamelyik küldetésre, mert viccesnek tűnt. Az egyetlen problémám az volt, hogy a végén mindenképpen vinnem kellett mágiahasználót, mert a világ összes medkitje nem lett volna elég. Így is elfogyott az összes, pedig annyit vettem, hogy mindenki tele volt vele. :D

Warg @ 2015.02.18. 11:03

Helló, nálam az jött be, hogy a karakteremet több irányba fejlesztettem. Indítottam egy riggert, most már decker is. Persze így a vörös punk üzemen kívül, de nem igazán bánom.

Nagy hátrány viszont, hogy csak három cuccot lehet vinni, így egy fegyver, egy billentyűzet, és egy robot fér csak be, pedig már két robotom is lehetne.

Lehet később több cuccot vinni, vagy ez mindig így marad? Max áttérhetnék a fő sráccal ökölharcra egy új robotért cserébe...

Vorador @ 2015.02.17. 21:30

 Egészen addig amíg nem futottam bele egy bugba a vége felé, ami miatt eggyel csökkent az AP-m. Az valóban frusztráló volt. (PC-n játszom.)

 

Második nekifutásra ötletem se volt, mivel érdemes nekikezdeni a játéknak. Tényleg mindenre jó az alapcsapat. Ami szerencsés, mert így nincs kényszer, hogy egy bizonyos típusú karaktert pakolj össze, mert az a csapat érdeke. Cserébe viszont valaki feleslegessé válik. Egy négyfős csapatba nem kell két mesterlövész, sem két közelharcos, sem két dekás, sem két varázshasználó. Játszottam pár órát egy utcai szamurájjal, de így Glory lényegében csak pihenget a menedékben.

 

 

Az AP csökkenést szerencsére javították a 2.06 patchben.

"Resolved issue that caused Players max AP to be reverted back to 2 AP in Feuerstelle mission."
 

Egyébként a másik dologra akkor szerinted/szerintetek mi lehet a jó megoldás? Azt nyilván nem lehet megtenni, hogy nem lesz egyetlen decker sem a csapattársak között, mert akkor mihez kezdünk azokban a játékokban, amikor nem decker a főkarakter? De ha meg deckert indítok, akkor a decker NPC otthon marad... (Engem egyébként nem zavar ez a helyzet a játékokban. Legalább egy következő végigjátszásban még több újdonság lesz, amikor előtérbe kerülnek azok a csapattársak, akiket az elsőben hanyagoltam, mert konkuráltak a főkarakterem szerepkörével.)

Van olyan RPG, ahol a főkarakter kasztja/foglalkozása nem teszi fölöslegessé a hasonló szerepkört betöltő csapattársakat? Pl. BG-ben sem nagyon akarok több tolvajt a csapatba, ha a főkarakterem az. Vagy ha paladin vagyok, akkor Keldorn hasznossága is drámaian zuhan, mert nem jut neki Carsomyr. :)

Blob @ 2015.02.17. 20:08

 

 

 

ööö.... az NPC-im statjait tudom növelni? Hol? (én erről lemaradtam, asszem, azt hittem, ők automatikusan fejlődnek)

 

A Director's Cut verzióban behozott extra, választási lehetőség a fejlesztés irányában.

 

Lehet, h. nem itt kéne kérdeznem... de hol van ez az opció? (directors cut-ot játszom)

 

 

Bizonyos mennyiségű küldetés elvégzése után meg fog jelenni a jobb alsó sarokban egy nyíl, amire kattintva előjönnek a fejlesztési lehetőségek.

 

crewAdvance-600x376.png

 

***

Ha majd végigviszed a játékot, akkor kíváncsi vagyok, hogy mi róla a véleményed! (Meg persze bárki más véleményére is.)

 

 

Basszus, ha tudom, hogy az a sárga nyíl Kreuzbasar-ban nem csak azt jelenti, h. otthon vagyok, hanem ezt, akkor nem lett volna olyan izzadtságszagú az elmúlt pár quest :)

Köszi :)

bbface @ 2015.02.17. 20:02

Egy combat mage-et vittem. Rifle és spellcasting kombinációval - egy kis kiberver is belefért - kifejezetten hatékony tagja voltam a csapatnak, meg merném kockáztatni, hogy jóval erősebb is voltam náluk. Egészen addig amíg nem futottam bele egy bugba a vége felé, ami miatt eggyel csökkent az AP-m. Az valóban frusztráló volt. (PC-n játszom.)

 

Abban igaza van Cthulhunak, hogy nem sok dolog derül ki a főkarakterről. Ezt meg lehetett volna oldani valahogy, mert így tényleg lógott a levegőben. Nem egyszer irigykedtem is a csapattársakra a menő hátterük miatt. Lehet mondani, hogy így sokkal szabadabb, az ember azt lát bele a karakterébe, amit csak szeretne. Így viszont a történet végigjátszása alatt a karakter nem jut el A-ból B-be. Egy alapvetően történet- és nem szereplőközpontú játéknál ez szerintem beleférhet, de ízlés kérdése.

 

Második nekifutásra ötletem se volt, mivel érdemes nekikezdeni a játéknak. Tényleg mindenre jó az alapcsapat. Ami szerencsés, mert így nincs kényszer, hogy egy bizonyos típusú karaktert pakolj össze, mert az a csapat érdeke. Cserébe viszont valaki feleslegessé válik. Egy négyfős csapatba nem kell két mesterlövész, sem két közelharcos, sem két dekás, sem két varázshasználó. Játszottam pár órát egy utcai szamurájjal, de így Glory lényegében csak pihenget a menedékben.

A hangulat kárpótolhat a hiányosságokért, de azért bízom benne, hogy a következő rész jobb lesz ennél, ahogy a Dragonfall is jobb volt a Returnsnél.

Vorador @ 2015.02.17. 19:06

 

 

ööö.... az NPC-im statjait tudom növelni? Hol? (én erről lemaradtam, asszem, azt hittem, ők automatikusan fejlődnek)

 

A Director's Cut verzióban behozott extra, választási lehetőség a fejlesztés irányában.

 

Lehet, h. nem itt kéne kérdeznem... de hol van ez az opció? (directors cut-ot játszom)

 

 

Bizonyos mennyiségű küldetés elvégzése után meg fog jelenni a jobb alsó sarokban egy nyíl, amire kattintva előjönnek a fejlesztési lehetőségek.

 

crewAdvance-600x376.png

 

***

Ha majd végigviszed a játékot, akkor kíváncsi vagyok, hogy mi róla a véleményed! (Meg persze bárki más véleményére is.)

Blob @ 2015.02.17. 18:20

 

ööö.... az NPC-im statjait tudom növelni? Hol? (én erről lemaradtam, asszem, azt hittem, ők automatikusan fejlődnek)

 

A Director's Cut verzióban behozott extra, választási lehetőség a fejlesztés irányában.

 

Lehet, h. nem itt kéne kérdeznem... de hol van ez az opció? (directors cut-ot játszom)

mipet5 @ 2015.02.17. 09:57

ööö.... az NPC-im statjait tudom növelni? Hol? (én erről lemaradtam, asszem, azt hittem, ők automatikusan fejlődnek)

 

A Director's Cut verzióban behozott extra, választási lehetőség a fejlesztés irányában.