GODPOWER @ 2015.09.28. 13:47

(a következő kérdés nem kötekedésnek van szánva)

 

Nem probléma az, hogy a karakterek esetlegesen teljesen mást csinálnak mint "kellene"? Hogy oldjátok meg, hogy minden csapat ~ugyanolyan helyzetben (legyen most a ~ugyanolyan = nem kell teljesen új modult írni) fejezze be az egyes epizódokat?

Nos ahogy Bulldy is megjegyezte egy bizonyos ponton minden csapatnak ugyanazon fordulópont következik be. Ez független attól, hogy a csapat éppen egy részfeladattal foglalatoskodik, vagy saját ötlet alapján ork kölköket pofozgatnak. 

Persze lehet erre mondani, hogy kényszerzubbony, de sajnos mivel időhöz van kötve a kezünk nincs jobb ötletünk a megoldásra. Ha szabad a magunk védelmére annyit elmondani, hogy igyekszünk minél ötletesebb dolgokat kitalálni. 

Addig a pontig azonban természetesen bármerre kalandozhatnak. Nyilván azért a legtöbb csapat igyekszik jól szerepelni és minél többet megtudni a kalandról. Nem nagyon tudok olyanról, hogy valakik dobták volna a kalandot saját sztori miatt. 

Hamarosan újabb rendezvényünk lesz. Örömmel látunk téged is. Ha tudsz gyere el. A verseny végén mindig tartunk kis kupaktanácsokat ahol elmondhatod véleményedet,tanácsaidat, vagy ha van kérdésed akkor megválaszoljuk azokat.

Bulldy @ 2015.09.27. 19:42

(a következő kérdés nem kötekedésnek van szánva)

 

Nem probléma az, hogy a karakterek esetlegesen teljesen mást csinálnak mint "kellene"? Hogy oldjátok meg, hogy minden csapat ~ugyanolyan helyzetben (legyen most a ~ugyanolyan = nem kell teljesen új modult írni) fejezze be az egyes epizódokat?

 

Én a Kígyóban játszottam, ott lehetett bóklászni a kalandban, ki merre akart. Valós idő szerint volt egy esemény (kb este 6-kor), amikor a Kígyó magához rántotta a karaktereket és megkezdődött a végjáték, ahol számított, hogy korábban mit ért el a csapat.

 

Lehet mondani, hogy erőltetett, de nem nagyon tudok jobb megoldást egy egységes fináléra. Ez egy olyan dolog, amit egy verseny-kampány esetén el kell tudni fogadni a résztvevőknek. Nekem soha semmi gondom nem volt vele.

 

Bulldy

morgorito @ 2015.09.27. 18:33

(a következő kérdés nem kötekedésnek van szánva)

 

Nem probléma az, hogy a karakterek esetlegesen teljesen mást csinálnak mint "kellene"? Hogy oldjátok meg, hogy minden csapat ~ugyanolyan helyzetben (legyen most a ~ugyanolyan = nem kell teljesen új modult írni) fejezze be az egyes epizódokat?

Draquar @ 2015.09.27. 12:43
Nem seggnyalásként, de én pont most tervezem egy dzsungeles Ars Magica settingbe átteni az egészet.

Volt egy meglévő ötletem, nagyjából kidolgoztam már a főbb szálakat, de mivel azok durván egybeesnek a kaland főbb vonalaival is - én pedig bántóan lusta vagyok mostanság :) - hát kapóra jött, hogy nincs minden erre a közel-keleti mitológiára felfűzve.
GODPOWER @ 2015.08.20. 23:12

Szvsz jó lett volna rágyúrni a közel-keleti mitológiára. Djinnek és ifritek, lámpások és szőnyegek, stb. A kaland gyakorlatilag bárhol lejátszódhatott volna; lehetett volna egy dzsungel közepén, vagy havas sztyeppéken vagy igazából akárhol, tematikailag az 1001-éjszaka fíling egyszerűen nem igazán lett kihasználva az első kaland után.

Ettől függetlenül egyáltalán nem volt rossz, csak ez nekem egy kihagyott ziccer.


Igen . Ez nàlunk is felmerűlt. Több ok miatt nem sikerűlt becsempészni a sorozatba ( kicsit talán időhiányában is ) , példáúl egy fagymágus a sivatagban történet miatt.
Viszont talán pont ezért könnyebben adaptálható más , általad is említett környezetbe, ami szimpatikusabbá teheti olyan mesélőknek, akik nem szeretnek átírásokkal bajlódni.

Ja ! Köszönjük az építő jellegű kritikát.
loneknight @ 2015.08.20. 21:26

Szvsz jó lett volna rágyúrni a közel-keleti mitológiára. Djinnek és ifritek, lámpások és szőnyegek, stb. A kaland gyakorlatilag bárhol lejátszódhatott volna; lehetett volna egy dzsungel közepén, vagy havas sztyeppéken vagy igazából akárhol, tematikailag az 1001-éjszaka fíling egyszerűen nem igazán lett kihasználva az első kaland után.

 

Ettől függetlenül egyáltalán nem volt rossz, csak ez nekem egy kihagyott ziccer.

Glowface @ 2015.08.20. 18:05

A Kígyó-ciklus a Hősök Hajnala korábbi sorozata volt.

A Kígyó visszatér

A Tollas Kígyó háza

A Kígyó királynői

A Kígyó vándorútja és

A Kígyó fészke

 

Kiváló fantasy-kalózos, átkos, cselszövéses, karibi jellegű kalandsorozat, megtarkítva ősi és túlvilági eseményekkel. :buli:  :ok:

nornwarrior @ 2015.08.20. 17:44
Mi az a Kígyó-ciklus?
GODPOWER @ 2015.08.20. 09:51
Talán a kígyó sokkal "fantasy"-sabb. A környezet , szereplők , események.
Volt mindkettő féle játék. Majd azt az irányt követjük amelyikre nagyobb az igény. Ja és amire jön majd az ichlet.
Glowface @ 2015.08.20. 04:54
Kösz a köszöneteket!

Alu, érdekes, nyilván innen belülről sokkal nehezebb megítélni ezt. Talán a Kígyó-ciklusban több volt a Fura, a Groteszk, az nekem például nagyon jó hangulatot adott. Bátrabban tudtunk nagyon agyament NPC-khez, témákhoz, helyszínekhez, jelenetekhez nyúlni. Itt azért mégiscsak egy civilizált nagyvárosban voltunk. A kaland lefolyása is kevésbé elképzelhetetlen, absztrakt dolgokból állt.

Jo'hara egy fokkal köznapibb settingben játszódik. Mondjuk, messze nem fantráziátlan, bőven voltak színes NPCk, durva helyzetek, a setting egyáltalán nem unalmas. :) De kicsit földközelibb, az biztos.