WCB @ 2015.11.26. 13:10
Jamie Stegmaier, a nemrég a kickstarteren brutálisan sikeres Scythe társasjáték készítője elég jól ír a blogjában arról, mi mindenre kell figyelni egy jó kampánynál. KS indítás előtt érdemes olvasgatni: http://stonemaiergames.com/e-newsletter/blog/
scaurus @ 2015.11.26. 12:51

Érdekes lesz.

Anno a KJK könyvek jelentette nekem a belépőt a "fantasy"-ba, a szerepjátékba és a kapcsolódó (ponyva)irodalomba.

A tűzhegy varázslója és a Halállabirintus döbbenetes új élményt jelentett.

(Az előbbiből még a 25. évfordulós kiadás is megvan - szerintem elég méltatlan kivitelű kiadás, de ez már egy más téma.)

 

Ugyanakkor ezen műfaj mellett, szerintem, elment az idő.

(Vagy mellettem.)

A régi könyvekbe, nosztalgikusan belelapozok, újat viszont nem vennék.

 

A 6Questre is regisztráltam, de pár kattintás után kiléptem és azóta sem érzek késztetés a belépésre.

 

Semmi kifogásom az e-könyvek ellen, az egyszeri olvasást érő köteteket inkább e-formátumban gyűjtöm be (minek álljon a polcon porfogónak), de a "lapozgatós" műfaj, szerintem kifejezetten papíralapú, nem "egérkattintós".

 

Mindenesetre, kívánom, hogy a kampány sikeres legyen.

(Viszont vannak kétségeim.)

Lendar @ 2015.11.26. 08:28
Mindenki azt hiszi, hogy a ks és az indiegogo az a hely, ahol benyögsz egy ötletet, és az emberek hozzád vágják a milliókat. Azt persze senki nem látja, hogy hosszú hónapok/évek megfontolt üzleti terve, marketingje és vevőbázis építése van mögötte.
Nekünk egyébként egész jó a 6quest, főleg mert magyarul nem naon van ilyesmi. Más kérdés, hogy magyar nem fog fizetni azért, hogy a külföldieknek legyen angol kiadás, a külföldit meg nem érdekli, mert már csak androidra és iphonera is n+1 ilyen jellegű adventure van. Ettől függetlenül még talán sikerre is lehetett volna vinni, ha valami hiper jó marketing van mögötte.