Cthulhu @ 2017.01.15. 22:44

Kedvem lenne. Az idő kérdéses, és persze az is, hogy meddig jutunk el a játékban...

fortian @ 2017.01.09. 14:04
Élvezetes volt olvasni mindegyik beszámolót! Remélem lesz időd/kedved folytatni.
Serrath @ 2017.01.07. 11:34
én is csatlakoznék! szívesen olvasnám a játékaitok további alakulását!
Arcana @ 2017.01.07. 11:32
Csatlakozom azokhoz, akik igénylik a folytatást. Élvezetes volt olvasni mindhárom beszámolót. :)
strato @ 2017.01.07. 00:39

További részeket csak úgy tudok szállítani, hogy nincs garancia a befejezettségre. Eddig a történet kerek, de belekezdtünk egy monstre szálba, és nem tudom garantálni, hogy kerek vége lesz és nem fullad meg valahol (TPK kerek végnek számít nálam, de per pillanat ilyen sincs a horizonton).

 

Én bevárnám a végét, vagy legalább egy olyan pontot, ahol valamennyire (akár csak gondolatban) lezárható egy szakasz, hogy ne maradjon egy olvasóban se hiányérzet.

Cthulhu @ 2017.01.06. 23:28

@galu22:

Azért itt (mivel bevezető, ismerkedő játék), eléggé nyilvánvalóan utaltam rá, hogy az erőszak nem a legjobb megoldás. A 2. játékalkalom végén a játékosok maguk is belátták, és a két ülés között meg is egyeztek, hogy kevésbé élnek majd vele.

Aztán mégsem...

 

@kabal:

Az értelmetlen harcból nagyjából bármelyik. Nem volt harc amúgy. A slayer berohant és szemével Schillert kereste, de nem látta. Közben kicsit lóbálta a baltát a zsoldosok felé, de csak a miheztartás végett. A zsoldosok meg felálltak vele szemben, úgy még pont közelharci távon kívül, és ők is nagyon rázták a kardjukat, meg igyekeztek úgy helyezkedni, hogy ne lehessen áttörni közöttük.

Geddi fogadalma amúgy, hogy megöli Schillert mielőtt meghal.

 

@Mindenki, de leginkább LFG Szerkesztők:

További részeket csak úgy tudok szállítani, hogy nincs garancia a befejezettségre. Eddig a történet kerek, de belekezdtünk egy monstre szálba, és nem tudom garantálni, hogy kerek vége lesz és nem fullad meg valahol (TPK kerek végnek számít nálam, de per pillanat ilyen sincs a horizonton).

kabal @ 2017.01.06. 21:53
Miféle Slayer az, aki VISSZAVONUL a harcból? Ejnye!
alister @ 2017.01.06. 19:50

Cthulhu, én is szívesen olvasnám tovább a beszámolóidat :)

galu22 @ 2017.01.06. 18:38

próbajátékból a kampány-módba való átmenet miatt el kell őket vinnem a Birodalom egy másik szegletébe, és útközben néhány eseményen keresztül kéne esni, hogy jobban is megismerjék a világot. Szóval finoman jeleztem, hogy kicsit szűkített szakasz következik.

Volt is nyafogás, hogy így railroading, meg úgy railroading, az egyik játékosnak megint majdnem keményen odamondtam, mert már kezdett ovis szinten durcáskodni.

 

Néhányszor jártam már úgy, hogy a kampány előkészítési fázisában megkérdeztem, hogy mit szeretnének, és az volt a válasz, hogy sandbox. Mondtam, hogy rendben. Játék közben hamar kiderült, hogy a négyből egy (!) játékosnak vannak saját ötletei, a többiek általában őt követték.

 

Nálunk jellemzően úgy megy, hogy a játék után megkérdezem, hogy mit csinálnak legközelebb, majd felkészülök arra. Ha mégsem azt csinálják, akkor nincs más választásom, menet közben megpróbálok valami szórakoztatót kitalálni, lopkodva az anyagból amivel készültem. Néha ki szoktam jegyzetelni magamnak egy rövid, bárhova beilleszthető modult, amit félreteszek ilyen esetekre.

 

Szigorúan véve nem teljesen szabad sandbox, hiszen előre megegyezünk és kapok egy-két hét haladékot, hogy átgondoljam. De az egyetlen másik megoldás (kidolgozom az egész világot előre, 80-90 kalandhelyszínt) számomra megoldhatatlan, általában hamarabb megunom, mint hogy készen lennék. Akkor már inkább ez az "egy lépéssel a csapat előtt" megoldás.

 

Az aggresszió ráadásul nem lett volna túl jó megoldás, bár működhetett volna, ha okosabban csinálják. Igazából rengeteg módja lett volna hogy Schillert falhoz állítsák, és ha bármi egyéni ötlettel előállnak, azzal is boldogan "gurultam" volna. De csak az erőszakos megoldás jutott eszükbe, és az volt az egyetlen, amire azt mondtam magamban, hogycsak nagyon nehezen fog menni.

 

Belülről nem mindig egyszerű. Emlékszem egy régi mágus játékra, mikor valami családi átkot kellett (volna) megállítanunk, de a végig halandó ellenfélben gondolkodtunk, és a boszorkánymester így lemészárolta a célpontjait, és ránk kente az egészet. Természetesen menekülésbe fulladt a dolog.

 

Utána elolvastam a modult, és kábé a felénél ilyenek vannak, hogy "ezek után teljesen nyilvánvaló lesz a játékosok számára, hogy természetfelettivel/átokkal van dolguk". :D

Cthulhu @ 2017.01.06. 18:20

Élvezetes volt olvasni a beszámolót. Kíváncsian várom a folytatást, hogy hova fejlődnek (vissza ;)) a karakterek.

 

Azt azért hozzá kell tenni, hogy a csapat alapvetően jó. Itt most a végén kicsit bénáztak, de általában jól veszik az akadályokat - kb. mint az első részben.

 

Ahol most tartunk, ott van éppen egy lefelé tartó ív, de egyelőre nem vészes, még bármerre kanyarodhat a dolog.