uxuxux @ 2017.03.08. 04:19

A legnagyobb problémám nekem a világ volt, mintha egy WoD Mage - DnD Planescape massza lenne az egész, ez kicsit elvette eleinte a kedvemet de végül is működik a dolog. Leírtam hosszabban a véleményemet ide, ha valakit érdekelne. https://fleischraum.wordpress.com/2017/03/08/tides-of-numenera/

 

Összefoglalva szerintem megéri az időt (a 40$-os árcédukával még mindig nem vagyok kibékülve bár lehet csak én vagyok csóró), de csak ha el tudjuk felejteni az eredeti Tormentet arra a kb. 20-néhány órára ameddig a játék tart.

clodonar @ 2017.03.02. 13:27
Egyetlen probléma van vele: rövid és széttagolt.
Ha elhagysz egy hub-ot, nem lehet visszamenni többé ( nem fejeztél be egy questet vagy kihagytál valamit? Így jártál ).
Maguk a quest hubok sem elég hosszúak, főleg a 2. ( Valley of Dead Heroes ), ahol én személy szerint először csak mentem előre véletlenszerűen, követtem a fő szálat, majd puff, vége, Act3, 1.5 óra múlva.

Rengeteg potencia van benne, jó kis karakterek, de összevetve a nagy előddel nyúlfarknyi csupán.
scaurus @ 2017.03.02. 12:25

Évek óta nem játszottam számítógépes játékkal.

 

Numenera világa miatt érdekelne, de, sajnos (vagy szerencsére?) gépet kéne hozzá fejleszteni...

Morak @ 2017.03.02. 11:45
Nagyon remélem, hogy nem bukik meg a játék.
Örülök, hogy backerként hozzájárultam, a végeredmény szerintem hozta az összes ígéretet...a nagyobbakat biztosan.

A körökre osztott harcrendszer vsz csak jót tett a játéknak.

A sztoriról még nem tudok nyilatkozni. A Castoffom még csak most indult el hosszú-hosszú útjára.