Bulldy @ 2017.03.11. 15:45
Windows platform van az X1-en is. ;)

Leszoktam a Steamről, idegesít, hogy teljesen offline játékok miatt is be kell lépnem, illetve hogy mindengépindításnál frissítést keres. PC-n már csak a GW2 megy, minden mást - mintha annyit játszanék persze :) - konzolon.

Bulldy
strato @ 2017.03.11. 13:19

Úgy látom járulékos haszon, hogy a Shadow of Mordor GotY kiadás ára kb feleződött.

 

Ha Windows platform játszik, akkor negyedáron is bezsákolhatod épp egy Steam-kulcs képében:

https://www.bundlestars.com/en/bundle/middle-earth-shadow-of-mordor-bundle

Bulldy @ 2017.03.11. 12:17
Úgy látom járulékos haszon, hogy a Shadow of Mordor GotY kiadás ára kb feleződött. Korábban 18K volt, most 9K körül látom, Xbox store-ban pedig 7K (Gold tagsággal).

Ó, most látom, hogy a hónapban névnapom lesz... :)

Bulldy
Glowface @ 2017.03.11. 11:51
Nocturna, ismerve az előzmény játékot, nem hiszem, hogy ennyire könnyű lesz. Ez alpha gameplay. Feltételezem, hogy a bemutatózáshoz aktivizálták a játék karakter összes képességét (amiket amúgy küldetésről küldetésre, skill treeben kell apránként aktivizálni a játékban, ha olyan, mint az előző). Az ellenfelek erősségge meg, gondolom, attól függ, milyen profin készültél fel a csatára. Ha sikerült beépíteni kémet, ha felkészítetted a seregedet, ha tudod, mit kell csinálni csata közben, akkor egész könnyen mehet a dolog.
Ha valami nem jól jött össze, akkor engem szoktak megfuttatni, lemészárolni rendesen keményebb ellenfelek...
Nocturna @ 2017.03.11. 11:41

Ez biztosan nem az én játékom lett, az ilyen szintű akció rpg nekem nem passzol a Gyűrűk Urához.

Érdekes, hogy mennyi mindent villantottak a videóban, de valahogy az lett az érzésem a végére, hogy semmi kihívás nincs a játékban - vagy extra easy fokozaton játszott a bemutató játékos. A főszereplőnek csitrillió tápos-mákos képessége van, össze-vissza villog, meg teleportál, meg robbant meg falon szalad, és eközben végig az volt az érzésem, hogy az ellenfelek csak 12=tucat statiszták, akik azért vannak a pályán, hogy a főhősünk még vagányabb legyen. A minion-oknál ez még csak-csak, de még a boss-oknál is ez volt: a játék nagy dráma közepette bemutatja, hogy melyik warlord-warchief-akármi milyen durva, egyedi meg félelmetes, majd vagy a játék nyírja ki őket, vagy egy-kettőre fűbe harapnak.

Urban @ 2017.03.10. 15:01
A tolkieni világ már csak a látszat, valójában a filmek világát gyúrták még tovább, ami alapban is több ponton szakított Tolkien eredeti elképzeléseivel.

Nekem nagyon tetszik az egész játékmód, a régebbi Alkony urai kampányom céljaira rímel. Szerintem a Nemesis rendszer lényege nagyszerűen adoptálható lenne asztali szerepjátékokhoz is, különösen sandboxhoz. Már van is egy ötletvázlatom hozzá :)
Antimon @ 2017.03.10. 11:41
Hű. Ezt a játékot reméltem látni évek óta a legjobban (ha az Elder Scrolls VI-ot nem számoljuk), valójában nem is hittem, hogy megcsinálják, eléggé lapos a Tolkien-téma a játékpiacon.
Mégis. Nem tolták kicsit túl a szekeret? Ez már nagyon nem a magányos kósza, aki sziklapárkányról lógva bökdösi torkon az urukokat. Oké, a történet a nyílt hadviselés felé nyit, de nekem pl. Tolkien-rajongóként az is tetszett Shadow of Mordorban (vagy a War in the North-ban), hogy eszükbe sem jutott belepiszkálni az ismert történetekbe - persze alaposan kiszínezik az ismert karakterek történetét, de nem akarják elragadni Középfölde megmentésének dicsőségét. A SoM pont erre épített, egy olyan konfliktust és karaktert talál ki, ami/aki az összkép szempontjából nem oszt, nem szoroz. A SoW viszont ambiciózusabb, egy ilyen mértékű belháború Mordorban hullámokat vetne a szomszédos területeken, főleg Gondorban is.