NoiseEHC @ 2017.12.22. 10:46

Jelentkezem, mert van ötletem, bár eddig semmilyen szerepjáték-fejlesztő versenyt nem fejeztem be...

 

Nagyon helyes!!!

 

Megjegyzem, a jelentkezésekre a linkelt fórum szolgál, hogy a többiek is láthassák, hogy van ám itt mozgás...

Eberen_Orkodo @ 2017.12.22. 10:14

Jelentkezem, mert van ötletem, bár eddig semmilyen szerepjáték-fejlesztő versenyt nem fejeztem be...

Matzi @ 2017.12.22. 00:57

Attól, hogy van mértékegységrendszer még ki lehet zárni a Newtoni és Kvantumfizikát. Képzelj el egy kváziközépkori világnézetet.

Nem lehet kizárni, mert elvi bajok vannak. Láttál te olyan kvázi kozépkori világnézetet, ahol a láthatatlanság varázslat a sovány torpenovésu varázslóra jól mukodik, de a nagy lovag túl nehéz, ezért nem tud láthatalanná válni?

És akkor nem is beszéltunk a méretkategória változtató transzformációról, és az szarul definiált légiességrol. A varázslatok egyértelmu forrása a D&D és ott ezek legtobbje fel sem merul.

vizmi @ 2017.12.20. 17:34

Ezúton szeretnék nevezni semennyire sem kész pályaművemmel. Jómagam és lelkes tesztelő/proofreader csapatom 70% bizonyossággal előáll valamivel a határidő végéig, ami egészen biztosan belefér a terjedelmi korlátokba. Hasonlóan biztos az is, hogy semmi köze nem lesz semelyik törvénykönyvhöz. Mit szeretnénk akkor csinálni?

Világkép
Olyan fantasy, ahol a kincseket nem sárkányok őrizik a kazamatákban. Nemesek, titkos társaságok kincses kamráiban porosodnak, és kevesen emlékeznek rá, hogy pontosan mire is használatosak. Az egymással vetélkedő világi és vallási hatalmak, varázslórendek, alvilági testvériségek elsődleges célja a rivális szervezetek varázserejének megszerzése, kiismerése, adott esetben elpusztítása. A karakterek ezen szervezetek különleges ügynökei, szabadúszó zsoldosai, feláldozható bábui a nagy játszmában. A karakterek célja, hogy egyre erősebb kötelékeket hozzanak létre a különféle szervezetekkel. A szervezeteken keresztül juthatnak titkos harci technikákhoz és varázslatokhoz. A tapasztaltabb karakterek megalapíthatják a saját szervezetüket is.

Rendszer
A szabályrendszer elsődleges tervezési szempontja a világkép támogatása (ld. fentebb), másodsorban pedig a klasszikus MAGUS rendszerek hangulatát, szellemiségét (szimuláció alapú, harcközpontú fantasy rendszer) megőrizni.

 

Onedoor02 @ 2017.12.19. 17:55
Jelentkezem :-) Írok privát üzenetet.
NoiseEHC @ 2017.12.19. 00:02

Azthiszem elkerülte a figyelmemet, hogy hova, milyen módon lehet beküldeni a pályaművet?

 

Akinek van kész pályaműve, annak privátban megadom az email címemet, és oda küldi el. A többit majd én megcsinálom.

hantarex @ 2017.12.18. 16:17
Azthiszem elkerülte a figyelmemet, hogy hova, milyen módon lehet beküldeni a pályaművet?
theomer @ 2017.12.18. 09:49

Theomer:
Az a mondat kb annyit jelent, hogy oldalanként leírják, hogy a varázsló nem fizikus, aztán meg benyognek egy fejezetet, ahol SI mértékegységekkel lehet dobálózni. Szóval fizika is meg nem is, de mindenhogy rossz. Tele van kiskapukkal, kovetkezetlenségekkel, és mivel a játékosok értenek alapveto fizikai torvényekhez, így kimondottan pocsék a végeredmény.

 

Attól, hogy van mértékegységrendszer még ki lehet zárni a Newtoni és Kvantumfizikát. Képzelj el egy kváziközépkori világnézetet.
 

nornwarrior @ 2017.12.17. 12:30
Bocs Bulldy hogy hülyeségeket írtam :( Jobban meg kellett volna néznem. Csak vitt a gépszíj. :( Szóval d100? Mi lenne ha egy skill léte dobásnál eleve 50%-nak felelne meg, hmm?
NoiseEHC @ 2017.12.17. 10:26

Bevallom, ezen most is eltűnődtem, érdekes lenne megmérettetni az ősrégi, k100-as rendszeremet. :)

 

 

Akkor ezt most indulásnak vehetem? :D