Ynas_Midgard @ 2018.08.13. 10:17

(OFF)

Az új cég főnökét pedig Lindsaynek hívják, de férfi. Elvileg a kezdetektől. Ki érti ezt... :hogymi:

 

A Lindsay/Lindsey eredetileg férfinév.(/OFF)

elGabor @ 2018.08.13. 09:08

Savior: Igen (és azt hiszem volt még valami, de nem ugrik be). Az bizonyítja, hogy jól összerakott játék volt, hogy bírta.

Savior @ 2018.08.12. 22:11

Egy időben a már említett Burger Becky ígéretet tett a játék felújítására, és szó esett a felújításáról is de ebből tudtommal nem lett semmi. Ami kár, mert mai szemmel a Dragon Wars a valóban innovatív anyag, és a Bard's Tale az egykor jó grafikája és hangzása miatt futott történelmi lábjegyzet.

 

Ha jól emlékszem, ő / a cége elkezdte felújítani a BT I-III-t, de annyira nem haladtak vele, hogy az inXile visszamondta velük a szerződést (ha volt egyáltalán papír), és kiadta másnak, ezért csak most készülnek el vele.

 

Spoiler

 

Egyébként én nagyon sajnálom, hogy kevés az olyan játék, ami a kevéssé populáris szettingeket használja. Szerintem a Dragon Wars is nagyon sokat köszönhet a sumér mitológiának az egyedi hangzású neveivel, de pl. nálam a Sword&Sworceryn is sokat dobott a különös környezet. Az inXile is inkább BT IV-et csinál, illetve már a harmadik posztapokaliptikus bőrt nyúzza le...

 

 

 

Itt a falazásra gondolsz?

elGabor @ 2018.08.11. 16:51

Anno mindhárom Bard's Tale-t játszottam (az elsőt és a harmadikat végig), és az az igazság, hogy mai szemmel már sajnálnám rájuk az időt. A fizikai térképrajzolás és tájékozódás szerves része a játékélménynek, ha azt kiiktatják, akkor tényleg nem sok marad a végeláthatatlan szörnykalapálás mellett. :)

 

Illetve az első játék a maga nemében nem rossz, az ad neki egy kihívást, hogy csak a fogadókban tudsz menteni, ezért egyre veszélyesebb - és egyre parásabb - bemerészkedni az egyre távolabb vivő, egyre mélyebb labirintusokba (ha valaki emlékszik a berzerkerekre, akkor tudja, miről beszélek :D). És persze van egy sajátos naiv, mesterkéletlen high fantasy bája, tényleg olyan mint egy bárd sztorija.
 
A másik kettő rész már keményen szivatós, gimmick-orientált anyag. Ötleteikben elég jók (a második rész görög hangulatú városállamai, a harmadik rész dimenzióugrálása a szürreálisan színes álomvilágoktól a háború síkjáig), de a játékmenet egyszerűen nem valami élvezetes a végtelenített harcaival és a szivatós csapdáival.
 
Ellenben a Dragon Wars mai szemmel is innovatív, kiváló játék:

Egy időben a már említett Burger Becky ígéretet tett a játék felújítására, és szó esett a felújításáról is de ebből tudtommal nem lett semmi. Ami kár, mert mai szemmel a Dragon Wars a valóban innovatív anyag, és a Bard's Tale az egykor jó grafikája és hangzása miatt futott történelmi lábjegyzet.
 

Spoiler

kabal @ 2018.08.10. 21:53

Mikor megjelent a BattleChess: Game of Kings című játék, a készítők között feltűnt Rebecca Ann Heineman (Burger Becky) neve. Írtam neki, hogy rokona-e Bill Heineman-nak (Burger Bill) a BTIII és Dragon Wars programozójának, mire sok smiley-val visszaírt, hogy ő maga volt Bill, de 2005 óta jobban szereti, ha Becky-nek hívják. Azt hittem, hülyéskedik, de egy gyors guglizás után kiderült, hogy komolyan beszélt. Ami igazán érdekes, hogy a jelenlegi felesége hajdanában szintén "szakmabeli" férfi volt, Paul (illetve ma már Jennell) Jaquays, aki a Dungeoneer magazin alapítója és a Judges Guild kiadványok írója/rajzolójaként vált ismertté.

 

Savior @ 2018.08.10. 08:55

Anno C64-en a Dragon Wars-rol hittuk azt, hogy az a Bard's Tale4 :)

 

Amennyire tudom, ők is sokáig azt hitték, csak aztán a BT jogok az EA-nál maradtak, így új név / szetting kellett. Szerintem jól jártunk, a sumér mitológia sokkal egyedibbé tette.

 

A BT IV persze várós. :)

BePe @ 2018.08.09. 23:06

Anno C64-en a Dragon Wars-rol hittuk azt, hogy az a Bard's Tale4 :)

Lehet erdemes lesz az valodit is vegigjatszani. 

 

Dragon_Wars.gif

 

(/nosztalgia)