Garaboncias @ 2018.12.18. 10:37

És megjelent a harmadik videó is, amelyben már ketten beszélgetnek:

https://youtu.be/MqjINBkTizo

 

Garaboncias @ 2018.11.27. 20:02

Folytatódott a spoileres "werkvideó" a K&S-csatornán Zsolt moduljáról:

https://youtu.be/I_R22l2n5lg

elGabor @ 2018.11.18. 12:34

kavarajavarava: Köszönöm, javítottam! :) Ha vannak még hibák, korrigálom, és a végleges print anyagban már nem lesznek ott. :)

kavarajavarava @ 2018.11.17. 08:20
A Vashundara bája kalandhoz lenne kérdésem ahhoz aki már olvasta. Szerintetek nincs felcserélve néhány helyen Amrita/Amritta és Vashundara neve? Főleg a végén tűnik úgy, de amikor Vashundarával találkoznak, abban a bekezdésben is gyanús.

Egyébként nagyon tetszik, hangulatos. A videót már láttam, úgyhogy vártam a kalandot is. Remélem lesz alkalmam mesélni.
galu22 @ 2018.11.16. 21:11

közben sikerült elolvasnom a Vashundara Bája c. modult is. Ez is nagyon jól sikerült darab.

 

Külön megemlíteném, hogy bátor húzás. Bennem sosem merült volna fel, hogy az egyik "hivatalos" istenséget így használjam fel. Alighanem megalkuvásra neveltek a jobb ötleteimet felülíró, késleltetve megjelentetett kiegészítők :) 

chomy @ 2018.11.15. 00:35

Galu: a Thule szvsz nagyon jól ragadja meg és dolgozza fel a forrásait (Fire and Ice, Elric-sorozat, Lankhmar, Hyboria, Lovecraft, C.A. Smith és még biztos van egy csomó, amit az olvasatlanságom okán nem ismerek fel), ezért nagyon erős, evokatív hangulata van. Tele van inspiráló ötletekkel és kalandmorzsákkal (még ha a saját maga hivatalos kalandmoduljai annyira nem is jók általánosságban), és kellően nyitott, definiálatlan - helyenként már-már túlságosan is. Összességében marhára jó alapot ad a forrásaiból "lopott" ötletek és toposzok kibontakoztatására. Én egyébként nagyon lazán kezelem a szettinget, a Thule íróinak elképzeléseihez képest a kampányomban valószínűleg túlhasználom a dinoszauruszokat, űrutazókat és a technológiát is. :)

 

A taktikai harcokat illetően: a harci térképen tudatosan elhelyezett fícsörök, és az azokhoz épp ideális képességekkel rendelkező ellenfelek összeállításában meg mozgatásában én sem vagyok jó, egyszerűen nem szeretek ilyeneket előre tervezni, kőbe vésni. A harc helyszíne annyira sokmindentől függ - leginkább a játékosoktól -, a környezet kreatív használata meg akkor a legizgalmasabb, ha spontán.

 

Na nem mintha gáz lenne, ha valaki okosan tud ilyen setupokat tervezni, HH fronton pl. Glowface ennek a nagymestere. :)

galu22 @ 2018.11.14. 19:34

 

Galu: köszönöm szépen! A rövid válasz, hogy hosszú asszociációs lánc során, amiket hagytam alaposan megérni. :)
 
Hosszabban kb. valahogy így alakult (spoilers ahead):
 

 

 

Ezért külön köszönet, adnék több lájkot, ha lehetne. Mindig érdekes megtudni, hogy mások hogyan szokták átgondolni a felkészülést.

 

Ami meglepett, hogy az alap ezek szerint egy hivatalos játékvilág. Az ilyenek nálam általában inkább elfojtják a fantasztikumot, egy-két kivétellel, mint például Planescape vagy a Yoon-Suin. PErsze az is lehet, hogy ha olvastam volna a Primeval Thulét, akkor az is beállna a sorba :)

 

(a Hősök Hajnalás cuccokból pedig azt tanultam meg, hogy magamtól nem tudok érdekes taktikai kihívást kitalálni. Környezet használata, szereplők varázslatai, stb.)

strato @ 2018.11.14. 14:39

Alapos! Más szerepjátékos anyagok kapcsán (és nem csak a Kard és Mágiához) is szívesen olvasnék ilyen dizájneri gondlatmenetet bemutató kommenteket.

 

Hatalmas +1.

 

Ezért tetszett a cikkben is linkelt K&S videó is, amiben a saját kreatív folyamatát mutatja be Varga Zsolt.

elGabor @ 2018.11.14. 13:46

Alapos! Más szerepjátékos anyagok kapcsán (és nem csak a Kard és Mágiához) is szívesen olvasnék ilyen dizájneri gondlatmenetet bemutató kommenteket.

chomy @ 2018.11.14. 11:44
Galu: köszönöm szépen! A rövid válasz, hogy hosszú asszociációs lánc során, amiket hagytam alaposan megérni. :)
 
Hosszabban kb. valahogy így alakult (spoilers ahead):
Spoiler