Garaboncias @ 2019.03.07. 19:28
Köszönjük szépen! :)
Glowface @ 2019.03.03. 09:20
Még csak pár cikket olvastam el, de gondoltam, elkezdek visszajelzéseket adni, mielőtt teljesen elfelejtem, mire is gondolok.

1. Külalak.
Szerintem ott van, ahol kell. Olvasható, nézhető, áttekinthető, helyenként csinos is. Acélpatkány nyilván profibb szemmel nézi a dolgokat, amíg nem hívta fel rá a figyelmet, nekem fel sem tűnt az elválasztások hiánya, még a hosszúszavas részeknél sem. Most persze már látom... köszönöm, Laci, elrontottad a naív műélvezetemet! :D

2. Urban cikke. Miért is van holtidő, milyen szerepei lehetnek a játékban?
Jópofa, áttekintő-agyalós, historikus megközelítés. Elolvasva sikerült egy-két plusz szemponton elgondolkoznom, hogy mit és hogyan és miért érdemes downtime-olni, jó volt.

3. MapHammer térképe.
Továbbra is csinos, a hasznosságról egy ilyen fanzinban nem vagyok teljesen meggyőződve. Ha lesz print verziója a kiadványnak, és A4-es lesz, akkor pont jó méretű lesz a térkép harchoz, lehet, hogy néha elő fogom kapni.

4. Glowface cikke. Mágikus labormunkák alternatív háziszabályai.
Jé, ezt én írtam. Utóbb találtam benne pár hibát, és a 3. táblázatnak tök rossz a fejléce, de elégedett vagyok magammal. :D
Ami kimaradt: a Xanatharos újabb varázstárgy alkotásos rendszerhez át akartam hangolni a labormunka időket és költségeket, mert ez a verzió a sima DMG-s verzión alapul, ami magasabb szintű feladatoknál elég lehetetlen. Aztán elfelejtettem, sebaj.
Érdekelne, mások látnak-e használhatóságot a cikkben, vagy túl bonyi/"tl;dr" a saját játékotokhoz?

5. Kyara cikke, tolvajnyelv.
Nagyon jó kedvcsináló az adott játékstílushoz, tökre tetszett! :D

Folytatás következik majd, csak ma szerepjáték van nálam, de majd még olvasok később!

Kösz az alkotóknak az energiákért, tökre örülök, hogy lehet ilyesmit olvasgatni.
Acelpatkany @ 2019.03.02. 08:48

Sajnos a szövegképen meglátszik a Corel átka (erről beszéltem a kiadványszerkesztő topicban). De fanzinnak tök jó.

strato @ 2019.03.01. 10:00

És ezzel a négy évszak bezárul. Köszönjük és gratula!
Sok évadot kívánok még!

theomer @ 2019.03.01. 08:36
Köszi a megjelenést! Szerintem nem d20 játékok közül az Ars Magica nagyon jól kezeli a downtime-ot. Sőt igazából az arról szól, a kalandok csak betétként szolgálnak.