Vorador @ 2019.06.10. 08:59
Köszi az ismertetőt!
galu22 @ 2019.06.08. 09:02
A régi Majesty egész hasonló logikájú játék volt.
izometrikus nézetű volt ugyan, de ott is az volt a lényeg, hogy nem küldhettél rá embereket a szörnyekre, csak tűzhettél ki a fejükre vérdíjat. A birtokon felszerelt katonák pedig vagy belevágtak a küzdelembe, vagy nem.
strato @ 2019.06.07. 16:11

Viszont az ismertetőből kimaradt a Skull Island kiegészítő.

 

Valóban. Az elején még a fejemben volt a gondolat, hogy ejtek róla egy-két mondatot, de a napi teendők és gyerekek mellett vagy 10-szer ültem le megírni a cikket, így a végére kikopott a memóriából. :) A hétvégén valamikor beleköltöm valahova, ha nem felejtem el.

 

Szerk.: Meg is van. :)

Nocturna @ 2019.06.07. 15:56
Ez egy igazán remek kis játék, én is a Classic óta nyomom. Eszméletlen erős hangulata van, a zenéjét is imádom. Az állóképekből sugallt grafika ne tévesszen meg senkit: a játék mozgásban sokkal szebb, rengeteg szép kis részlet lapul benne. A nehézsége valóban az időzítéseken múlik, ahogy írod is: a rémek (a "Greed") rohamai éjről-éjre erősödnek, és a királyság előbb-utóbb menthetetlenül elbukik - így a jól időzített szökés a szigetről esszenciális. :) Viszont az ismertetőből kimaradt a Skull Island kiegészítő.